1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer

Fendt 200 V/F/P Vario

Enostavno. Odlično.

Na področju specialnih traktorjev je Fendt s predstavitvijo serije 200 Vario V/F/P z brezstopenjskim menjalnikom postavil merilo za absolutno vrhunsko tehnologijo. Izkusite visoko učinkovitost in zmogljivost ter tudi izvrstno udobje vožnje s traktorjem Fendt v vinogradu, sadovnjaku ali hmeljišču.

210F VG Blueten 699  200Vario-Schnitt 
 Fendt 207 V/F  28 kW  38 KM
 Fendt 208 V/F  30 kW  41 KM
 Fendt 209 V/F/P  32 kW  44 KM
 Fendt 210 V/F/P  34 kW  46 KM
 Fendt 211 V/F/P  36 kW  49 KM

*Nazivna moč (kW/KM) EG 97/68


Vrhunska tehnika iz izkušenj

Že več kot 50 let Fendt neprekinjeno razvija specialne traktorje, da bi ponudil vrhunsko tehniko za visoke zahteve na tem področju. Fendt je edini proizvajalec v tem segmentu, ki ponuja brezstopenjski menjalnik Vario – menjalnik za učinkovito in varno delo na nagibih. Odlično okretnost omogoča osasto oblikovan sprednji del, vzmetenje sprednje preme z integrirano kontrolo stabilnosti, hidravlični center in udobna kabina pa so ekskluzivno na voljo v Fendt 200 Vario V/F/P.

Za različne širine vrst so na voljo različni modeli:

Fendt209V Small


200 Vario V
-
Klasičen ozek vinogradniški traktor nad 70 KM

  • Pnevmatike do 24 col,
  • za ozke vrste od 1.50 m do 2.20 m,
  • ozka izvedba z zunanjo širino od 1.07 m,
  • alternativa: V s široko sprednjo premo za optimalno okretnost,
  • uporaba: širši nasadi z 1.802.50 m med vrstami.

 

Fendt210F Small

200 Vario F - Srednje širok specialni traktor nad 70 KM

  • Z udobno, široko kabino in pnevmatikami do 28 col,
  • za nasade s širokimi krošnjami in medvrstnimi razdaljami od 1.90 m do 3.00 m,
  • za vinograde s širokimi vrstami, za sadjarstvo, zelenjadarstvo in pridelavo v rastlinjakih,
  • zunanja širina od 1.32 m (odvisno od pnevmatik).

 

Fendt211P Small

200 Vario P - Širok specialni traktor nad 90 KM

  • Širok kolotek in velika kabina,
  • za uporabo v sadjarstvu in vinogradništvu s širokimi vrstami ter tudi v hmeljarstvu,
  • medvrstne razdalje od 2.20 m do 5.00 m,
  • zunanja širina, večja od 1,68 m (odvisno od pnevmatik).


Kabina

Udobno delovno mesto za dobro počutje

montage stk305017rkn 

Ravno dno kabine pri nizki višini traktorja

- Omogoča udoben vstop v kabino in izstop iz nje,
- veliko prostora za noge brez nepotrebnih ovir,
- po višini in nagibu nastavljiv volan,
- udoben zračno vzmeteni sedež (po naročilu).

Odlična delovna klima

- Zmogljivo gretje in prezračevanje z integrirano klimatsko napravo,
- ogrevanje s toplo vodo iz hladilnega sistema motorja za prijetno toploto tudi v hladnih dneh.

Najboljši pogled na vse strani

- Obsežna zasteklitev za optimalen pogled na priključne stroje,
- ozek volanski stolp,
- strešno okno,
- ambientalna notranja osvetlitev za preglednost tudi ponoči.


Tiha kabina

- Nizek nivo hrupa zaradi pritrditve v konusne ležaje,
- izjemno dobro izolirana kabina in vodno hlajeni motor z mirnim tekom pri nizkem številu vrtljajev za maksimalno dušenje hrupa.

200F Kabquer  200V Sonnenrollo 


Najudobnejše krmiljenje in vožnja

 200F Bedienko-pow

Odlično razporejeni krmilni elementi in ergonomsko smiselno zasnovano delovno mesto omogočajo učinkovito in olajšano delo. Zato je pri 200 Vario zasnovana osrednja krmilna konzola z integriranim naslonjalom za roko na desni strani. Na njej so nameščene opozorilne lučke, prikazovalnik vozne hitrosti, prikazovalnik vrtljajev kardanskih gredi in večnamenski prikazovalnik, preko katerega je možno opraviti vse pomembne nastavitve traktorja za njegovo optimalno delovanje, kot so:

- pomnilnik števila vrtljajev motorja,
- pomnilnik vozne hitrosti,
- 2 hitrosti tempomata,
- mejne obremenitve,
- prikazovalnik porabe goriva,
- hidravlični sistem (prioriteta uporabe hidravličnih ventilov, prestavne lastnosti 3. in 4. kroga – konfiguracija ali stikalo ali tipka),
- funkcija turbo sklopke vklop/izklop,
- krmiljenje TMS (menjava med načinom vožnje stopalka/upravljavska ročica, nastavitev območja hitrosti na stopalki).


Različice kabinske opreme

 200V Cabrio Stand 209V ERO Laubschn Heckmulch 161m

1. Varnostni lok

- Minimalna konstrukcijska višina 1515 mm (spuščen varnostni lok, volan v najvišjem položaju),
- v togi in zložljivi izvedbi,
- samo pri V/P – ni možno pri različici F, 
- paket Profi z upravljavsko ročico Profi v povezavi z varnostnim lokom ni možen.

2. Komfortna kabina

- Voznikov prostor za največje zahteve s serijskim gretjem in klimatsko napravo (opcija),
- uležajenje kabine z gumijastimi blažilci za mirno vožnjo tudi pri večjih hitrostih,
- optimalno dušenje hrupa,
- odličen pogled na vse strani,
- serijsko strešno okno za optimalen pogled navzgor.

3. Kabina z nizko streho

- 150 mm manjša konstrukcijska višina,
- vključno z gretjem in zračenjem,
- klimatska naprava ni mogoča.

4. Nastavljiv volanski obroč

- Volan je mogoče istočasno brezstopenjsko nastavljati po višini in nagibu (nagib od + 12° do - 10°, višina +/- 45 mm),
- pod volanskim obročem so tipke za vklop in izklop: štirikolesnega pogona, diferencialne zapore, upravljanje osrednjega
  prikazovalnika, TMS, združevanje tokov hidravličnega olja in tudi razsvetljave.

Upravljanje

Logično upravljanje

- Optimalna ergonomija upravljanja zaradi koncentrirane razvrstitve krmilnih elementov na desnem naslonjalu.
- Očiščen voznikov prostor z jasnim in logičnim upravljanjem.
- Popolno krmiljenje menjalnika preko večnamenske vozne ročice.
- Upravljanje petih ventilov hkrati preko križne ročice in treh stikal.
- Krmilna konzola hidravlike EHR. 
- EHR-nastavitev nagiba hidravličnega drogovja (na izbiro).
- Predizbira vrtljajev priključne gredi in vklop/izklop s funkcijo avtomatike.
- Paket Profi (na izbiro): oprema z največ 6 ventili zadaj, komfortno upravljanje in funkcija avtomatike za zadnje hidravlično dvigalo
  na večnamenski vozni ročici Profi.
- Spreminjevalnik smeri vožnje pod volanom s funkcijo Stop&Go, samo v povezavi s TMS (na izbiro).

TMS (Traktor Management System)

200VFP-TMSm

Pri aktiviranem  sistemu TMS prevzame traktorska elektronika krmiljenje števila vrtljajev motorja in prestavnega razmerja menjalnika. Voznikova naloga je, da izbere želeno vozno hitrost, za ostalo pa poskrbi TMS. Na primeru je lepo razvidno, da traktor po ravnini vozi z znižanim številom vrtljajev motorja. Na nagibu, ko se obremenitev poveča, pa TMS samodejno poveča število vrtljajev motorja in spremeni prestavno razmerje menjalnika. Takoj ko se zmanjša potreba po vlečni sili (na ravnini ali navzdol), se ponovno zmanjša vbrizg goriva. Na ta način sta kombinirana velika storilnost in varčen način vožnje.

Večnamenska vozna ročica

Standardna izvedba
je zelo primerna za vse, ki glede na potrebe želijo enostavno in udobno rešitev za krmiljenje hidravlike. Osrednji element je na brezstopenjski menjalnik prilagojena vozna ročica, s katero se krmilijo: menjalnik, tempomat, pomnilnik števila vrtljajev ter 3. in 4. hidravlični krog.

Izvedba Profi v kombinaciji s paketom upravljanja Profi ponuja številne možnosti uporabe profesionalnim uporabnikom. Tako se lahko krmili krmiljenje hidravličnih ventilov, avtomatiko zadnjega hidravličnega dvigala in zadnje priključne gredi, hkratno upravljanje do 6 hidravličnih ventilov …


Vožnja z večnamensko vozno ročico

Vožnja naprej  do 40 km/h: Vozno ročico potisnete naprej in Vario spelje iz mirovanja. Če želite povečati vozno hitrost, potisnete vozno ročico rahlo naprej, dokler ne dosežete želene vozne hitrosti. Če želite voziti počasneje, vozno ročico enostavno potegnete nazaj in Vario zmanjša hitrost preko motorja in menjalnika.

Vzvratno do 20 km/h:
Povlecite večnamensko vozno ročico nazaj in Vario iz mirovanja spelje nazaj. Izbira hitrejše ali počasnejše vožnje nazaj deluje po isti logiki kot pri vožnji nazaj.

Ostro ali mehko: Kako ostro ali mehko želite pospeševati ali zmanjševati hitrost, določite s tipko na štiri vnaprej določene stopnje pospeševanja.

Samodejno naprej - nazaj: Bliskovito – zadošča kratek premik vozne ročice levo in Vario spremeni smer vožnje iz naprej v nazaj ali obratno. Pri tem Vario samodejno zmanjša hitrost do mirovanja in nato mirno spelje v drugo smer.

Tempomat: Tempomat konstantno vzdržuje hitrost, ki jo določite. Za vklop zadošča kratek premik v desno.

Vožnja s stopalko za plin

Z levo roko izberete želeno smer vožnje, nato pa zadošča premik vozne stopalke in traktor spelje. Pri načinu vožnje z vozno stopalko upravljate s traktorjem tako kot z osebnim avtom s samodejnim menjalnikom, izključno z desno nogo. Bolj kot pritisnete vozno stopalko, hitreje traktor vozi, in obratno.

Varčen motor z največjo učinkovitostjo

Pri seriji 200 Vario se uporabljajo 3-valjni vodno hlajeni motorji AGCO SISU POWER, ki so optimalno usklajeni z novim menjalnikom Vario. Celoten koncept motorja menjalnika in elektronike, ki uravnava njuno delovanje, je usmerjen k čim nižji porabi goriva in posledično nižjim stroškom. Poleg tega pa je traktor kot celota zaradi prej omenjenih dejstev bolj kompakten in okreten.

Motorna tehnika

- 3-valjni vodno hlajeni motor AGCO SISU POWER (33 CTA) s sistemom skupnega voda in z dvoventilsko tehniko,
- 3,3-litrski motor z visokim vztrajnostnim momentom,
- zunanje hlajeno povratno dovajanje izpušnih plinov (AGRex),
- kompaktna zasnova, ki traktorju omogoča izjemno okretnost in pušča dovolj prostora za namestitev učinkovitega
  hladilnega sistema,
- turbinski polnilnik in hladilnik polnilnega zraka (intercooler),
- miren tek z nizko ravnijo hrupa,
- izpolnjevanje norm o izpušnih plinih Tier IIIA,
- prilagojen za uporabo biogoriv.
agrex
Vbrizg goriva preko sistema skupnega voda (Common - Rail)

- Visoko zmogljiva črpalka sistema skupnega voda znizkim nivojem hrupa je integrirana v ohišje ročične gredi.
- Visoki delovni tlaki - do 1600 barov - skrbijo za fino razprševanje in učinkovito izgorevanje ter s tem za nižjo porabo goriva.
- Natančen predvbrizg in glavno vbrizgavanje goriva zagotavljata čisto in učinkovito izgorevanje ter nizko raven hrupa.
agrex
AGRex

Elektronsko krmiljen sistem povratnega dovajanja izpušnih plinov AGRex znižuje temperaturo izgorevanja in tako zmanjša emisije dušičnih oksidov ob istočasnem zmanjšanju porabe goriva. AGRex je enkraten sistem z znatnimi prednostmi v primerjavi s preprostejšim notranjim povratnim dovajanjem izpušnih plinov:

- občuten prihranek pri porabi goriva,
- nižja temperaturna obremenitev motorja,
- gorivo se pretvarja v uporabno moč namesto v toploto.

Izjemne lastnosti motorja

3-valjni motorji AGCO SISU v povezavi z menjalnikom Vario in elektronsko podporo predstavljajo odločilno prednost za uporabnika:

- odlična vlečna moč z do 44% porastom vrtilnega momenta (211 Vario),
- dodatne moči,
- široko območje konstantne moči,
- znižano nazivno število vrtljajev na 2100 vrt/min,
- serija 200 Vario se, zahvaljujoč uporabi najmodernejših tehnologij, ponaša s 458 Nm vrtilnega momenta, 110 KM maksimalne
  moči pri 1.900 vrt/min in specifični porabi goriva 210 g/kWh.

Menjalnik

Učinkovit prenos moči

 Fendt210 menjalnik Small

Menjalnik Fendt Vario ima hidrostatično-mehanski pogon. Pogosto se namreč napačno sklepa, da naj bi imel menjalnik zaradi uporabe hidrostatov slabši izkoristek, kar ne drži za menjalnik Fendtov Vario!
Za izkoristek hidrostata sta odločilna kot zasuka aksialne hidravlične črpalke in tlak delovanja. Običajne hidravlične črpalke dovoljujejo kot zasuka zgolj 30°, kar je konstrukcijsko pogojeno. Če želimo povečati delovni tlak, je tesnjenje med bati in valji nezadostno, tako da je dvig delovnega tlaka onemogočen, s tem pa se izboljša izkoristek. Znatno višji izkoristek hidrostatov pri Fendtu temelji na kotu zasuka 45°, ob tem pa zelo kakovostni batni obročki dovoljujejo dvig delovnega tlaka na 500 barov.

Enostavno vzdrževanje

V praksi velja, da kolikor višji je izkoristek, toliko manj energije se izgubi s pretvorbo v toploto. Pri menjalnikih se posledično zmanjšuje obremenitev hladilnikov in se ohranja kakovost olja. Zaradi odličnega izkoristka hidrostatike Fendt je treba olje menjalnika menjati le vsakih 2000 ur, ob predpostavki, da menjalnik ne potrebuje specialnih olj.

Prednosti brezstopenjskega menjalnika Fendt Vario za namenske traktorje serije 200 VFP:

- prvič neodvisna nastavitev obratov in hitrosti (optimalen način vožnje – npr. pri varstvu rastlin),
- brezstopenjsko spreminjanje smeri vožnje z nevtralnim položajem in s funkcijo aktivne zaustavitve,
- maksimalno območje hitrosti od 0,02 do 40 km/h,
- optimalne transportne lastnosti,
- zelo visok izkoristek menjalnika,
- veliko udobje pri vožnji zaradi brezstopenjskega speljevanja in vožnje brez sunkov,
- edinstveno upravljanje z upravljavsko ročico Vario,
- avtomatizirano upravljanje s tempomatom in krmiljenjem mejne obremenitve,
- sistem upravljanja traktorja TMS – Traktor Management System.

Hidravlični sistem

Hidravlični sistem

Uporabnost specialnega traktorja je v veliki meri odvisna od zmožnosti, ki jih ponuja njegov hidravlični sistem, saj se tako v popolnosti lahko izkoristijo vsa tri območja, ki so namenjena za priklop orodij in so na zadnjem, medosnem in sprednjem predelu traktorja ter so ključ za največjo produktivnost.

Pestra izbira

Z visokotehnološko zasnovo hidravličnega sistema pri seriji 200 Vario Fendt ponovno postavlja mejnik:

- Vsak uporabnik lahko svoj traktor sestavi glede na svoje potrebe. Osnovo sestavljajo tandemska hidravlična črpalka in dva
  dvosmerno delujoča hidravlična ventila z elektrohidravličnim upravljanjem. V dodatni opremi je možno opremiti traktor s hidravlično črpalko Load
  Sensing z do šestimi dvosmerno delujočimi hidravličnimi ventili in profesionalno udobnim elektrohidravličnim
  upravljanjem. Vsi izvodi hidravličnih ventilov so hkrati speljani nazaj in bočno naprej.
- EHR upravljano zadnje hidravlično dvigalo.
- EHR-nivelacija zadnjega hidravličnega drogovja (opcija).  
- Novo zložljivo sprednje hidravlično dvigalo za še boljšo okretnost (opcija).
- Vse komponente so kot doslej v celoti nameščene v tovarni.

Delovna hidravlika – za maksimalno produktivnost

Na razpolago je največ 6 električnih, dvostransko delujočih proporcionalnih ventilov z uravnavanjem pretoka 0–40 l/min z dvosmernim delovanjem, nastavljivim pretokom in plavajočim položajem.
Novosti v primerjavi s predhodnim sistemom:

- Na izbiro se lahko za seštevanje olja na 3. ventilu izbere verzija s 65 litri. S tem je mogoče varno in zanesljivo poganjati
  priključke z veliko porabo olja.
- Krmiljenje vzmetenja sprednje preme poteka prek dodatne ventilske plošče na levi strani traktorja. S tem so na desni strani tudi
  z vzmetenjem možni 4 pari dvosmerno delujočih hidravličnih ventilov. Tako je možno namestiti tudi pri vzmeteni sprednji premi do
  6 dvosmerno delujočih ventilov.

Fendt tritočkovno hidravlično dvigalo z izravnavo položaja

Tritočkovno hidravlično dvigalo v stabilni liti izvedbi je predelano in serijsko opremljeno z mehansko bočno nastavitvijo položaja tritočkovnega hidravličnega drogovja. V dodatni opremi je na voljo udobna elektrohidravlična izvedba s prikazovalnikom položaja.

Prednosti hidravličnega dvigala z izravnavo položaja v praksi
V-Pendelkraf-Neigungsverm

- Popolna prilagoditev na nagib strmine in natančno izravnavanje položaja priključkov.
- Precizno delo s priključki, ki zahtevajo natančno krmiljenje (npr. zadnji mulčer).
- Varen in hiter priklop priključkov.
- Vzporedno vodenje priključkov glede na vrsto po poševnem nagibu.

Udobno upravljanje hidravličnega dvigala z izravnavo položaja

Upravljanje hidravličnega dvigala z izravnavo položaja poteka izredno enostavno preko pregledne tipkovnice, nameščene poleg stikal za upravljanje zadnjega hidravličnega dvigala, kjer se lahko elektrohidravlično nastavljajo horizontalna in vertikalna izravnava položaja ter dodatni funkciji plavajoč in zaklenjen položaj tritočkovnega hidravličnega droga. Na prikazovalniku nastavitve naklona v kabini udobno kontrolirate nastavljeni naklon.
200VFP-PKH-Seitenverstelm
Močna sprednja prema

Pri specialnih traktorjih je na eni strani potreben robusten prenos vlečne moči, na drugi strani pa optimalna okretnost. Zanesljiva Fendtova sprednja prema štirikolesnega pogona optimalno združuje obe zahtevi.

Velika okretnost, združena s sposobnostjo vleke in vzpenjanja

- Visoka vlečna moč in varnost na nagibih zaradi inteligentnega sistema štirikolesnega pogona ter zapore diferencialov,
- kot zamika koles do 58° in kot zatekanja 3°, ozek trup in dvojni križni zglobi jamčijo veliko okretnost.

200V Steigfaehig oPfeilm 200VFP-Wespentaillem 200VFP-Wendekreism

Odlično vzmetenje sprednje preme

- Genialna rešitev za še večjo storilnost in varnost je vzmetenje sprednje preme. Večkrat nagrajen sistem z integrirano podporo aktivnega dušenja nihanja prinaša uporabniku še več prednosti.
- Najvišje udobje pri vožnji zaradi zmanjšanja sil pri pospeševanju na površini sedeža za 27 %. S tem je pospešek na voznika manjši, delo pa mirno in sproščeno.
- Velika stabilnost zaradi zmanjšanja nihanja za 32 %.
- Zmanjšanje delovnega območja pri uporabi pincirke za 17 % zaradi boljšega in natančnejšega dušenja neravnin tal.
- Izboljšana okretnost traktorja: kot zamika koles kar do 58° pri 320/65R16.

Nova zadnja prema HA 70

- Kompaktna in kratka konstrukcija menjalnika ter zadnje preme za manjšo medosno razdaljo,
- zadnja prema s planetnimi gonili,
- tlačno mazana zadnja prema z občutno izboljšanim izkoristkom, ki se maže preko mazalne črpalke menjalnika.

Zavorni sistem z dolgo življenjsko dobo

- Velike dimenzionirane ploščne hidravlične zavore z ojačevalnikom zavorne sile v zadnji premi,
- velika zračnost skrbi za zelo visok izkoristek, kratek hod stopalke in majhno pritisno silo stopalke,
- samonastavljive zavore brez dodatnega vzdrževanja,
- kolesa sprednje preme zaradi vklopa štirikolesnega pogona zavirajo istočasno.

Tehnični podatki

 

Tabela tehničnih podatkov

Spletno mesto za namen izboljšave naprednejšega delovanja uporablja piškotke. Ali se strinjate, da na vaš računalnik naložimo piškotke za ta namen?
Več o uporabi piškotkov na naši strani in kako jih izbrisita si preberite v politiki zasebnosti.

Sprejmem piškotke s te strani.